Good luck

Hej, det är så fint då solen skiner därute, man blir glad :)
Min dag började klockan halv nio då jag var hos tandläkaren, sedan hann jag nog till skolan ganska i tid faktiskt. På musiken sjöng vi igenom niornas avslutningsmedley och sedan blev det samling. På engelska hann heidi o jag skrika oss hesa av en insekt som låg på rygg o sprattlade och diskuterade ivrigt (det var faktiskt en uppgift.) Det var mindre människor i skolan idag eftersom de åkte iväg till stafettkarnevalen. Efter skolan gick jag hem med jojjo en bit  och mötte hennes lillebror och vet ni vad som har hänt? Jo, den rackaren har gått o växt till sej så pass mycket så nu är han längre än mej!
Jag ska snart köra iväg till gymmet. Lycka till Korsholms högstadium & gymnasium i stafettkarnevalen!

//emppu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0