it's too late

Tumblr_l67ptmoqxo1qbvmzdo1_500_large
Tumblr_lfhbmism2k1qbvk5ko1_500_large
in my head right now, boomboomboom!
Img_6183_large
idag då jag vaknade på morgonen kl. 7-tiden så huh vilken huvudvärk jag hade. Nåja, tänkte jag o tog en panadol o sovde en halvtimme till men nej huvudvärken blev migrän och ingen kul migrän, allt hoppade och jag mådde jättedåligt så jag lämnade hemma idag och sovde till kl 2. Sedan blev de bättre och jag for till gymmet och hämtade mitt gymkort som hade lämnat dit (jag var inte på gymmet idag eftersom jag har migrän, de var t.om. svårt att köra moppe idag då de snurrade i huvudet) Nu känner jag att huvudvärken kommer tillbaka så nu ska jag ta två panadol och dricka te och se på 90210.

//jojjo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0