Mystery

Hinner inte skriva så mycket för snart så kommer jojjo här förbi och så ska vi till stan. På musik övade vi till musikprovet vi har nästa fredag. Då man hör en stycke ska man veta namnet, kompositören och vilken epok det är ifrån. På engelska höll jag mitt föredrag om sima, alltså mjöd, det gick helt okej, bra att man fick feedback av läraren efteråt! Spanskaprovet behöver jag inte ens skriva om, det gick som det gick. En sak störde jag mej lite över. Efter maten så hittar jag inte min läderjacka och den hänger inte på sin vanliga plats. Jag hittar en som jag tror är min en bit ifrån, så jag kollar noggrant igenom ännu så jag inte ska ta någon annans jacka och jo, nog är det min jacka, men varför flytta på andras jackor? Fast det kanske iof var ett misstag. Jag är glad iallafall över att ingen tog min läderjacka fast någon hade tagit pennan jag hade i jackfickan, konstiga människor det finns därute, med mej själv inräknat såklart, haha :)

kram
emppu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0