she knew and she lied right to my face


hellou, jag kom just hem, min dag har varit lite seg men helt ok. Efter skolan gick jag en promenix med daisy&bimbo som alltid efter skolan, sedan brummade jag med emppu till stan, köpte morsdagspresent och sedan brummade jag vidare till sportsgym o for på bodyattack. Åh fy va skönt de var! Dendär känslan då svetten bara rinner o musklerna värker så hårt så de nästan ger upp o man bara vill falla ner på golvet o dö, de är den bästa känslan ever, de vinner allt. Nu ska jag plocka ihop mina grejs, brumma hem, gå tillbaka o hämta hundarna och gå hem, yes sedan i duschen och sedan faller jag nog död i sängen!
/jojjo 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0