Ska snart börja fixa mej inför ikväll

Det var länge som ni hörde ifrån mej känns det som! Nej men jag hade helt enkelt så mycket att göra igår så jag hade inte tid att blogga. Det var en chill dag i skolan igår och sista timmen sprang jag löptestet i värmen. Det var så varmt och fint väder igår, wow säjer jag bara. Jag är nöjd över mej själv eftersom jag förbättrade min tid med ca. 1 minut, yey. Sedan spelade vi lite badminton och satt på gräset. Efter skolan blev det jobb och efteråt cyklade jag hem och greppade basen. Jag kom hem halv 20-tiden och så hoppade jag i duschen och sminkade mej. Sedan for jag o jojjo på konvent eftersom vi missade konventen på hösten. Det var kul att dansa o släppa loss lite men jag var jättetrött då jag kom hem och somnade bums.
Idag på eftermiddagen for jag till gymmet men jag tog det väldigt lugnt. Nu ska jag börja fixa mej inför ett event Lady line ordnar :)

kram
emppu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0