Eldfågeln

Jag har haft en helt vanlig skoldag, förutom att jag sista timmen skrev musikprov som jag tror gick ganska bra. Sedan gick jag tillbaka till skolan och pratade med studiehandledaren eftersom jag bestämt mej att läsa biologi och troligtvis skriva det i studenten, jag hoppas jag valde rätt. Det ledde till att jag inte får mina musikkurser vilket jag är lite ledsen över men det är inget att göra åt. Plus så tryckte vi till lite mer kurser så jag inte har så mycket håltimmar. Sedan så for jag på mattestöd inför provet, vi repeterade bara lite vi gjort i början av kursen. Det blev en lång skoldag gick jag i regnet till fammo och var där hela kvällen och slappade. Väl hemma så blev de en promenad varvat med löpning eftersom de värker lite i mitt vänstra ben så jag ska inte överanstränga de. Men jag har ännu mycket att göra så jag säjer godnatt redan nu :)

kram
emppu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0