Barcelona bilder part 1


smoothies!


vi var o kollade på fin arkitektur


det fanns en massa butiker


torget var fullt av fåglar, lite läskigt att gå där då de kom flygandes på en, kändes det som!



På lördag vaknade jag upp tidigt, fixade mej och packade ihop min kappsäck. Min familj förde mej till tågstationen och där tog vi alla farväl med pussar o kramar! Jag är väldigt glad och tacksam över min familj, de var verkligen jättesnälla o tog hand om mej på bästa sätt och såg alltid till att jag hade det bra.
En timme senare kom vi fram till Barcelona. Vi förde våra kappsäckar till vårt hostel och så for vi och åt lite smått. Sedan for vi ut och gick på en promenad då vi fick se lite mer av staden. Efteråt hade vi ca 1 ½ timme på oss att shoppa. före vi mötte upp gänget igen. Fortsättning följer!

//emppu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0