Black Beauty

denhär söta paljett toppen hittade jag idag från Vila. Tror jag ska ha den på julfesten, ska bara fundera vad jag ska matcha med den!
Idag var det den sista dagen på period 2. På psykologi kollade vi en intressant film som handlade om överlevnad. Efteråt på modersmål såg vi på en kortfilm som hette "Perkele", hahah det var verkligen en finländsk film! Fick även ut 2 prov idag. Jag tror nog det blir omtagning på den ena, får se vad jag får för kursvitsord. Efter skolan så for jag till stan, köpte skolböcker och gick runt på stan. Hann äntligen till gymmet också, har inte där på cirka 1 vecka så det kändes skönt och jobbigt! Idag har varit en riktigt bra dag som innehållit mycket skratt!
kram
emppu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0