f r e d a g

hill billys chicken, min favorit helt gudomlig!
emp åt lövbiff om jag minns rätt.
happykid lotti och emma
gud så gott!
Bilder från förra fredagen då vi var med lotti och emma till amarillo o åt och på bio, twilight gosh va den va bra o huhhej vad jacob var het (förlåt men han e bara så jävla goodlooking så de e inte sant, jag fattar inte att de finns sådär snygga människor i verkligheten de kan inte finnas!!) Idag har jag läst på hissaprov och kollat på en massa heroes avsnitt (new addiction) och promenixat med hundarna 2 ggr och städat lite, mamma kommer hem från helsingfors snart så jag ska fixa lite kvällskäk åt oss.
/jojjo

Kommentarer
Postat av: Anonym

hu orkar ni ät efterrät på amarillo då matportionen är så stor ??????

2011-11-22 @ 15:08:05
Postat av: jojjo

tjena anonymis , man orkar äta efterrätt då man bara har ätit lite ärtsoppa(ingen favoriträtt) i skolan kl 12 o vi åt på amarillo kl 20 så jo man orkar nog om man är hungrig o ja man e jättemätt efter själva maträtten men ja går inte till amarillo varje dag så man kan nog endå passa på att ta efterrätt då man endå e där , hoppas du fick ditt svar

2011-11-22 @ 15:23:14
URL: http://emppujojjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0