hell yea just perfect

Tumblr_lttvuiszvb1qkgbhwo1_500_large
Tumblr_ljqrj3tb6s1qhl5ozo1_500_large_173206533_large
hejsan, igår då jag var på jobbet så frös jag så himla mycket o had helt crazy huvudvärk men sket i det o for till gymmet på bodypump o då 30 min hade gått blev de suddigt för ögonen och jag orkade inte lyfta stången mera så jag avbröt timmen o körde hem som inte var så klokt men min telefon hade dött o jag kunde inte ringa mamma. Jag mätte febern då jag kom hem o den visade 39 då var jag nog fan inte glad. Jag orkar inte vara sjuk hela tiden o nu e jag så jävla förbannad för den sjunker inte o den håller sej på 38,8 hela tiden ääh !! ja försöker göra dehär snabbt för jag mår så illa av att sitta framför datorn så jag ligger o sover 24/7 o jag kan inte äta nått heller o inte dricka något jag mår så illa. Jag minns inte när jag skulle ha varit såhär sjuk sist o jag vägrar att gå till sjukhuset, jag vill inte ha en massa nålar inborrade i mej nejtack(!!) Hörs då jag vaknar upp till liv igen då kommer också bilderna men nu kan jag bara inte förlåt ..
/jojjo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0