Mat och bio med tjejerna!

Heej!
Idag började vi med morgonsamling. Vi fick höra på Eva Biaudet som är presidentkandidat. På biologi fick vi gå runt i skolan och göra olika tester och modersmål var inte alls jobbigt. Sedan på biologi (en annan kurs som jag går samtidigt) så for vi till stormossen. Vi fick klä på oss, reflexväst, hjälm och en konstig mikrofon. Vi var så snygga, man borde ha tagit en bild! Men de var faktiskt intressant, lukten var inte så trevlig dock... hehe!
Efter skolan for jag med jojjo till piffi. Sedan på kvällen for vi in till stan och mötte upp lotti o emma och vi for till Amarillo och åt gott och sedan på bio. Vi hade tänkt fara och se på What's your number men så rymdes vi in i biosalen och for på premiären Twilight - Breaking Dawn part 1. Vi satt på första raden, men de gjorde inte så mycket. Jag tyckte mycket om filmen, hann t.o.m. få mina ögon fuktiga, Bellas och Edwards bröllop var så fint!
Awesome fredag!
google

//emppu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0