helsinki 14-16.10.2011


supertrött och hungrig efter att ha stigit upp kl 4 på natten och suttit i tåg 6 timmar + att vi båda var sjuka så var man ganska sliten.
cheesecake
american panncakes
chicos, yummy in my tummy
världens bästa godaste chockladkaka, denhär hittar du vid deli mittemot stockmann brevid ginatricot mitt i hesa, jag lovar ni ångrar er inte!
hotellfrukost, de bästa som finns !
vi kollade på barnprogram efter frukosten tills butikerna öppnade
utsikten var ganska amazing
världens coolaste soffa !
hissen, yey
hotell-lobbyn, jättefin, älskar dendä runda röda soffan där längre bort.
lush, ah love, my candyshop
monki
shop until you drop
fika på waynes coffee, latte och nån mysli yoghurt bär grej, helt ok men latten smakade pyton. Waynes i vasa e såå-å mycke bättre!!
obligatorisk spegelbild före vi gick o äta
vi sökte restaurang med den kortaste kön och så hittade vi la famiglia som hade ca 30 min väntetid så vi bestämmde oss att vänta där, de va så kallt ute blö höll på att frysa arslet av sej.
emppu åt räkpasta och jag åt bbq broiler, jättegott!
italiensk tiramisu
lite dålig bild igen men de var en pannacotta.
bilderna från söndag kommer upp senare imorgon, underbart skön weekend resa i helsingfors med emp.
/jojjo

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilket hotel bodde ni på?

2011-10-23 @ 11:41:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0