Löplänk

Hejj! Energin är verkligen inte på topp just nu men de är bara att försöka hålla ögonen öppna.
Perioden börjar närma sitt slut, imorgon är sista dagen före alla kurser byts. Idag på gympa stod 10 km på schemat. Jag kände mej nervös för jag hade aldrig sprungit de tidigare, jag visste inte var man skulle springa och framför allt om jag skulle orka. Men allting löste sej! Man fick en karta i handen, sarah visa mej vägen och de var bara att sätta den ena foten framför den andra. Jag klarade de mycket under den tid jag hade satt upp för mej själv och kan faktiskt säja på nått sätt att de var kul! Jag är jätteglad för att jag klarade det, tack gymmet. Sedan for jag hem snabbt i duschen och hann på teori och bas. Jag är trött.



//emppu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0