my heart is a radio and it's beating for you so listen close

Igår köpte jag ett par ljusrosa sony hörlurar men de var helt fel. De funkade inte till min dator så idag for jag in och bytte till ett par urbanears, ah nu kan jag börja se på serier igen (orsak vaför jag använder hörlurar är att mina högtalare i min minilaptop e jättedåliga men med hörlurar funkar de finfint !) och lyssna på musik ifred utan att nån störs av de. Det var jätte trevligt att sitta vid rax och äta pizza o glass o prata i flera timmar. Jag har helt otroligt sjukt i högra öra, jag har öroninflammation men har inte hunnit till hvc för att kolla upp det för nästa vecka börjar proven och jag måste verkligen vara på alla timmar nu före så att inte nått prov skiter sej helt totalt. Att dra på mopohjälmen e ett helvete och bara att flytta håret på örat gör ont. Äh nu ska jag ta min sjätte panadol för idag, usch inte bra..
/jojjo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0