Oh mama

Denna dag började jag med hälsokontroll vid skolmottagningen. Det var länge sedan jag varit där. Mätte vikt, blodtryck och längd. Jag har alltid sagt att jag är lite under 1.70 cm, ungefär 1.68 men nu visade sej det vara fel. Jag är faktiskt 1.71 centimeter, det trodde jag nu aldrig! Fast förra kontrollen var ju för ett par år sedan, men jag trodde inte jag skulle växa längre. Det var dagens överraskning! Sedan fick jag fylla i blanketter och så satt vi och talade en stund. Det tog hela första lektionen.
På gympan var det meningen att vi skulle fara till botniahallen i ösregnet, som tur så fick vi vara inomhus istället. Efter skolan for jag på musikteori och bas. På baslektionen var vi 4 stycken och kollade en stund då Bob Marley spelade live. Hann på bodyattack idag, kul med variation nu när de bytt programmen.



//emppu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0