power kick

Jag vet att jag inte borde sitta på datorn men de hände en rolig grej idag på gymmet så jag måste bara berätta för jag har alltid då dålig tur så jag måste berätta dehär. Jag for på bodystep o före timmen började så lottade jenni ut 2 biljetter till wasa sports club 30 års fest som är på lördag. Så samlade hon in alla lappar o blandade dem o drog upp en lapp o tadaa johanna lindevall stod de på den whooa( jag vinner aldrig nånting eller har tur, jag var så glad!) Jag fick en sån powerkick  fast jag visste att jag inte kan fara på den eftersom åldersgränsen är 18 år. Jättesynd för jag skulle verkligen verkligen ha velat fara!!Så jag lämnade tillbaka den till jenni men de gav mej en riktig power kick till steppen och ett stort leende på läpparna  : )!

//jojjo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0