up and down

Tumblr_lrqn0bi69y1qi23vmo1_500_large
264090069_large
Tumblr_lrfdz0lym51qgwg23o1_500_large
Tumblr_lb2tybdg4q1qdqyqz_large
hejsan svejsan! På morgonen for jag till hvc o kollade upp mitt öra. Jag fick två olika slags tabletter och örondroppar så inom två veckor borde mitt öra vara normalt igen. Ni kan inte fatta hur störande de e då alla pratar med en o man måste typ läsa allas läppar, för då alla pratar så låter de som att jaa skulle vara under vattnet, sjukt jobbigt. Efter skolan cyklade jag snabbt hem och sedan stack jag till stan på mattetimme. Kl 17 brummade jag hem och lagade broilerwok. Brummade sedan till gymmet på bodypump i regnet, mysigt värre att köra moped i spöregn nee-e uff. Nen nu ska jag kolla på tv en stund och sedan gå o sova, gonatt!

//jojjo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0