you can have whatever you like


Lit+draps+deux_large

Tumblr_lqm9kb1ze71qk6z2uo1_500_large
Goodmorning solstrålar! Jag steg upp kl 12 och drog min rumpa ur sängen ofrivilligt och tog två panadol och for ut med hundarna och mixade sedan en smoothie ah skönt att äntligen kuna svälja någolunda bra. Så har jag druckit två koppar te o magen sprängs nästan. Har druckit så mycket te denhär helgen så huh, jag mår mycke bättre nu. Näsan e bara lite stockad och hostan e väl inte så bra heller men rösten är tillbaka och febern är nästan gone. Jag funderar om jag ska dra mej till gymmet idag på bodystep idag, de borde jag nog klara av fast jag e lite krasslig ännu får se. Nu ska jag ut me doggisarna igen, ha de bra!
/jojjo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0