Sima

Hejsan!
skönt med fredag, fastän skolveckan gått supesnabbt denhär veckan. Nu börjar det svåra att börja packa inför klassresan, känner på mej att det kommer att vara jobbigt så jag sparar det tills imorgon, haha. Ikväll var jag på bodycombat o attack, känner mej stolt över att jag äntligen kan börja träna fullt ut o inte behöver vara försiktig. Annars så började jag tänka att jag är ju inte hemma på 1:a maj... så jag tänkte fira första maj ikväll istället. Jag har en stor kopp mjöd framför mej o en tippaleipä (struva) nom nom!
förra årets bild men den duger utmärkt

//emppu

Kommentarer
Postat av: Daniella Book

Tack!:) Hoppas du haft en bra dag!

2012-04-28 @ 21:28:06
URL: http://daniellabooks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0