Titanic

Idag vaknade jag kl. 9 och for till gymmet. Sedan kom jag hem, fixade mej o for in till stan o träffade Heidi o Emma o kollade Titanic 3D.
Jag minns då jag var liten så kollade jag och min kusin Titanic varenda dag under ett sommarlov, vi tyckte den var så bra! Så nu var det dags att kolla den igen efter många år, men Titanic kan man kolla hur många gånger som helst. Jag tröttnar aldrig på den, den är en riktig klassiker o Leonardo Dicaprio e ju så jäkla het! Så idag bänkade vi oss i biostolarna o satt där i över 3h men det kändes verkligen inte att den höll på så länge. Förr har jag bara lite snyftat till den men nu kunde jag absolut inte hålla mej och tårarna brände bakom ögonlocken och sedan flödade de och rann ner på tröjan ända tills filmen var slut. Hela biosalongen satt där o snyftade. När filmen var slut hade mascaran runnit o de flesta hade lite röda ögon. Åh, de va så känslosamt!
Huhh, sedan for vi till gina tricot o h&M och efteråt till subway på en subi, nom nom!
//emppu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0