What to choose?

Jag kan inte fatta att det fortfarande är snö på marken, det är ju april!! Idag har varit en ganska chill dag i skolan och tur det för jag har varit trött, kunde inte sova förra natten..bläh. Mina funderingar idag har varit: ska jag fortsätta spela violin/bas? Ska jag börja med något annat instrument eller kanske börja ta sånglektioner? Hmm...
Nu håller jag på att skriva min modersmålsessä, har en liten paus just nu bara, ska nog få den klar ikväll. Kollade i arkivet april 2011 och såg att vi besökte huvudstaden då, skulle vara så kul om jag o jojjo skulle hinna fara dit i vår också!
april 2011, hoppas man snart kan börja använda skinnjackan

//emppu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0