long time no see

(instagram:johannalindevall kanske e lite aktivare där ibland höhö)
hello friends, ja har inte orkat blogga på hela sommaren o inte haft tid o då ja har haft tid så har ja inte velat sitta framför datorn. denhär sommaren har ja haft sommarlov 1 dag, igår var den dagen heh kändes väl lite sådär men de har varit helt okej att jobba hela sommaren endå,ja som sagt ja har jobbat,gymmat,sovit (alldeles för lite pga allt jobb) ätit,+ läst megalite på häslo, de va typ allt + att de har hänt en massa annat skit åt mej denhä sommaren min cyckel blev stulen,min mopo har blivit nerfälld o nedskråmad av nån idiot o nån annan shithead ha rivit ut mina bensinsladdar så räkningen belv väldigt nice o ja fick betala allt själv så tack för den fina du som ville förstöra min moppe o what else de va väl de. idag var de första skoldagen o sorry to say men ja har inte direkt saknat att sitta på domdär hårda stolarna o lyssna på blahiblaha men nu e de bara att kämpa de lilla sista som e kvar! efter skolan var ja ti gymme på step o pump o nu ska ja ut me doggisen en sista gång o sen gå o sova,natti!
btw.har ingen motivation att skirva här de känns som att de bara tar tid o de e jobbigt o ja har en massa stuff dehär året, studentskrivningar,skola,prov,läxor,bilskola+ en massa annat so sorry men ja prioriterar
skola,gym,sova,äta först o sen kommer annat men kanske ja bloggar igen kanske int who knows.
/johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0