Årsresumé 2011 del 2

Juli


klassfest i petsmo
• for på maxmodansen
• jag o jojjo var på upptäcktsfärd
sov över hos lotti, minnen!
kusin ethan var på besök
jag o jojjo var ute och åt, nom

Augusti

upplevde varma, sena, galna sommarnätter
• konstens natt
• bloggen fyllde 2 år!
fest hos tobbi
• skolan började
• då jag cyklade över övergångsstället körde en bil rakt i mej, som tur skadade jag mej inte
• såg en massa filmer, både hemma o på bio
• läste The Dirt, en bok som jag verkligen rekommenderar!
September


vi firade emma
• prövade på golf första gången i mitt liv
ut med emma, heidi o jeanette
• fick reda på att jag är över 170, närmare 171 cm
• klassmiddag vid Kantarellis
• regnet öste ner, fikade mycket

Oktober


skötte om kiosken med jojjo o sarah
• sprang 10 km på gymppa
• dagsverk
• blev sjuk o fick feber just före vi skulle åka till helsingfors
helsingfors
åkte till spanien med spanska gruppen!
November

aktivitetsvecka i musikinstitutet
• mycket skolarbete o gym
middag med lotti o emma, bio efteråt!
• basexamen
såhär såg det ut i november, ingen snö
• jojjo fyllde 17
December

sjöng julsånger, öppnade luckor i julkalendern, firade finlands självständighetsdag, föreläsning om knark i vår skola
jennifer fyllde 18!
• lucia
hittade äntligen perfekt kavaj!
• vår körgrupp ordnade koncert åt föräldrar o åt skolan
lyckad klassfest i jungsund
julfest!
julafton
• gick på mellandagsrean o skötte min lillebror
firade nyår med bästa personer!!
//emppu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0