Årsresumé 2011 del 1

Januari





Läste böcker, for på bio o myste
Februari


hattdagen i skolan
ute o åt med girlsen
mina ögon öppnades för musik, woodstock
jag fotograferade ganska mycket
• fick ett eget gymkort
penkkis
• min kusin Ethan var på besök i finland
Mars


åkte slalom

åt fastlagsbullar
skolans friluftsdag
• myskväll med tjejerna, lagade mat och kollade skräckfilm
• var sjuk, tog hand om mina naglar och åt mörkchoklad
• fastnade för chai latte
åt mycket broilersallad
April

lyckades inte med mina aprilskämt men satt istället framklistrad vi datorn o kollad på jersey shore. Skrev också lite om riksdagsvalet
tipsade hur man håller sina converse rena...
gjorde egen kosmetika
jag o jojjo for till helsingfors. Åt sushi för första gången, hittade en massa fint o resan var väldigt lyckad!
• firade valborgsmässoafton
Maj



kom fram till att dialketer är charmiga
firade denna tjej
• fikade
for på lady line event
• hade namnsdag
• mycket stress de sista veckorna före sommarlovet
firade min 17-årsdag
Juni




Skolavslutning, så jäkla bra!
• Lyssnade på sommarlåtar, fyllde 17 år o hade släktkalas, var på bio
njöt av sommarlovet
• började sommarjobba
• åt årets första bollglass
//emppu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0