Spinning

Det måste ha slagit lite slint i mitt huvud idag, kanske solsting från badmintonspelandet igår? :) hahha, nå nej. Jag vaknade helt frivilligt kl. 5.45 o for iväg på morningspinn45. Gick i duschen, åt frukost, spelade ett meningslöst spel på telefon o cyklade till jobbet ( alltså vaah!?) Har inte cyklat en endaste gång till jobbet denna sommar förrän nu... Arbetsdagen gick fort idag fast jag slutade sent på kvällen. Alltså, det här måste jag göra om! Blev ju tydligen pigg o glad av morgonspinningen... En negativ sak, kände av min gräsallergi idag, snoret rinner o ögonen kliar men som tur ha det lugnat ner sej lite nu.
 
kram
emppu

Kommentarer
Postat av: sarah

Sv: Tacktack det had jag! :)

2012-07-18 @ 13:04:37
URL: http://pieceofsarah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0