that after workout feeling is the best in the world

hello, igår va jag på nya bodysteppen o herregud om den inte var grym! Seriöst sjukt bra program med lite nya svårare steg men de e bara roligt, lady gaga o en massa andra bra låtar var med, timmen bara flög iväg(salla o jenni drog timmen, bra ledare var de också så de gjorde ju timmen bara ännu roligare!) helt kick-ass alltså. Pumppen har gått ett par veckor redan pga att pia har dem i förväg o den e grym, speciellt axel-låten whoa om den inte bränner! Sorry de blir lite mycket träning/lesmills talk nu men jag är superintresserad om saken så jag måste få skriva av mej lite. Idag var skolan otroligt trög, tråkig o jag tänkte somna på hissatimmen. Efter skolan gick jag med dogsen, åt mellis o sen for jag till gymmet på bodyattack. Sen kom sarah till gymmet på spinnbodypump75 med mej, yay de var skitkul! Dit försvann 4 ½ av min dag men helt klart de bästa timmarna på dagen spenderar jag på gymmet. Nu ska jag dricka en tekopp, kolla på ett avsnitt smash och krypa i sängs, nightynight!
/jojjo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0