tröttkid

rebecca-runs:  Off to the gym. Good morning.
efter 11 timmars sömn steg jag upp och lagade äggsmörgåsar till frukost. Jag har helt fastnat för ägg de e så gott! Sedan kollade jag på serier o städade lite i några timmar. Sedan hoppade jag i mina nya gymskor (jag fick grymt sjukt i fötterna i mitten av bs timmen men så är det förrän de formar sej ordentligt) o så for jag till gymmet med emppu o sarah på bodystep(lovebodystep!)och combat. Sen hem i en lång skön dusch. Nu ska jag kolla på ett avsnitt ringer o sen krypa i sängs, goodnight!
/jojjo

Kommentarer
Postat av: Maja

Åh tack, vad glad jag blir! Detsamma!

2012-03-12 @ 00:34:34
URL: http://majagustafsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0