Day 4: Celle & Bergen-Belsen

Vaknade upp i hostellet, åt frukost o begav på utflykt till staden Celle. Tyvärr mådde jag inte bra dehär 2 närmaste dagarna: kan bero på något jag ätit + jag glömde att äta mjölksyretabletter eller på att det gick spysjuka i vår buss o jag satt brevid killarna som tyvärr fick det. Spyttade en gång framme vid celle o hade typ diarré dehär dagarna men det var inte så mycket man kunde göra åt saken. Jag genomled vistelsen i Celle, fast jag tror nog staden var väldigt fin. Så åkte vi och besökte koncentrationslägret Bergen-Belsen, har tyvärr inte så mycket minnen av det, men enligt mej var det inte så mycket att se o häpnas över. Vi kom tillbaka till Hamburg, fixade oss och jag, jojjo o sarah for till butikerna o handlade, mest godis. På kvällen for vi ett jättegäng (ca 50 pers) med metro till Reeperbahn, där fick man se allt o lite till, haha! Vi tog en taxi hem, det var lite nervöst under färden men som tur hittade chauffören till hostellet. Det blev inte mycket sömn den natten heller!
//emppu

Kommentarer
Postat av: sarah

och en gnutta krapula ;)

2012-05-09 @ 15:21:11
URL: http://pieceofsarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0