Goodbye

Jag säjer att jag hade tur 2 gånger idag: tur att jag inte hade bilskola kl. 8.00 idag o tur att vi inte hade någon första lektion = jag fick sovmorgon o det behövdes! Det känns ännu som jag är på färjan, det gungar o svindlar lite, får hoppas det går över. Jag hoppas ni gillar mina inlägg som handlar om klassresan, det är ganska så tidskrävande men samtidigt kul. Det märktes man var tillbaka i skolan, verkligheten, fick kalops till lunch idag. Efter skolan for jag o jobbade. När jag kom hem fick jag fixa skjuts till violinlektion, det blev lite stressigt men jag hann. Jag hann till min sista violinlektion. Efter ca 9 års spelande känns det lite sorgligt att inte längre få spela med världens bästa violinlärare. Ännu mer sorgligt att lämna tillbaka sin violin man lånat i ca 6 år, det var för fan en jäkla bra violin! Är nästan lite tårögd...Nu blir dethär bara en massa svammel så jag ska börja avsluta. Men jag har lärt mej så himla mycket o fast jag slutar med violin betyder det inte att jag ger upp allt annat jag håller på med i musiken. Nästa höst får jag förhoppningsvis börja på en ny grej (hemlis)
//emppu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0