Fyndade armband

Väntade på jojjo men ingen jojjo kom. Skickade ett sms o sa att jag kommer till henne efter jag tankat. Vid henne kommer hon utrusande och säjer att hon vaknade först till mitt sms. Nåja i gymmet for vi på tbc o nu har jag tagit en dusch och så småningom ska jag och jobba. Har äntligen laddat upp bilderna på datorn från resan så nu börjar de droppa in!


armbanden var på rea. Svarta kostade 2e och bruna 3e tror jag, iallafall blev de sammanlagt 5e


söt drickaflaska, 6e, intersport


löparbyxor med "andningshål", var på rea så ca. 25e tror jag, intersport

+ trosor från lindex, jag tror inte jag köpte så mycket mer.

//emppu


Kommentarer
Postat av: sofia

va fina armband! varifrån e dom? :)

2010-07-14 @ 20:37:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0