helsinkishopping


Jag trodde jag skulle hitta mycket mera kläder på min helsingforsresa men jag e ändå väldigt nöjd. En massa lush produkter som bodybutter, ansiktstvätt, tvålar som luktar himmel och ansiktsmasker och showergel och sånt, underbart. Sportbh från stadium och en vattenflaska. Sminkborstar och eyebrowgele(jag har hört att den ska vara jättebra men jag har inte testat ännu) från kicks. Underkläder och halsband med vingar från H&M, kofta och vantar från mango, datorväska från ordning och reda, 3 böcker från stockman och lite godis o sånt. Orkade inte fota de men om ni vill se nått noggrannare så säj till!
/jojjo

Kommentarer
Postat av: sofia

Hej!

är lush produkterna i påsarna , kan du visa lite noggrannare eftersom man inte ser då dom är inne i dom gula påsarna.

det skulle vara jättesnällt av dej

2011-01-01 @ 19:38:01
Postat av: Anonym

Vad är det i paketen ?

2011-01-02 @ 11:35:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0