Everybody just have a good time

Hej! Igårkväll efter en biff och en maffig glassportion gick vi till stranden och jag kände på vattnet. Kallt, fast jag bara gick tills vattnet nådde knäna, men jag tror nog vattnet blir varmare snart. Sedan gick vi till bryggan, åt hallon&jordgubbar och halvsov, så skönt. Tack för en underbar födelsedag och tack alla som grattade mej :)
Bilder kommer senare men just nu är de i jojjos kamera. Idag sov jag länge, nästan alldeles för länge. Jag for till gymmet och det var nästan tomt där, bara några enstaka människor. Nu har jag varit i duschen och funderar vad jag ska ha på mej ikväll. Jag tror jag tar min abstrakta shortsdress...


förra året

//emppu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0