sleepyhead




hejhej, idag slutade skolan redan kl 13.30, skönt som attan eftersom man e så trött att man kan somna sittandes i skolan heh inte bra inte bra. Efter skolan cyklade jag hem med emp o pratade en stund och for till stan o köpte shampoo och conditioner och concealer. Brummade sedan hem och nu har jag skickat lite mail, skrivit lite på modersmåls textkompetens, rastat hundarna och ätit turkisk yoghurt med fitnessmuro och jordgubbar och mango, aah så gott! Nu ska jag snart byta om och dra iväg till gymmet på bodycombat och bodypump, wiiee de har jag längtat till hela dagen! Imorgon har jag sovmorgon så skönt!
/jojjo


Kommentarer
Postat av: Anonym

när ska ni byta header ? den e ganska gammal, fin blogg annars! ;)

2011-09-07 @ 16:40:31
Postat av: sarah

du skicka int ti mej! :(

2011-09-07 @ 19:47:24
URL: http://pieceofsarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0