It's fashion baby!

Tänkte svara på 2 frågor angående min långklänning.  (Långt inlägg!)

1. becca:
borde int en svart långklänning vara lite för varmt när detär såhär varmt ute? jag menar, svart drar ju till sej sol... ;)

Eftersom klänningen är ganska tunn (så underkläderna syns lite igenom är det viktigt att matcha underkläderna. Brukar köra svart under, vitt liksom lyser igenom)  så är det faktiskt inte så varmt med långklänning!

2.Anonym:
visa en bild hur du såg ut i långklänningen! :) hur du matchade den och så skulle vara kul att se

På bilderna nedan ser du ungefär hur jag såg ut. Jag tycker också man skulle ha kunnat matchat med ett långt halsband och andra skor. Jag körde ju på converse eftersom jag hade fått skavsår dagen innan, frågade jojjo om detta var okej och det var det. Jojjo = modepolisen. Håret är fint om det är naturligt böjligt eller så kan man locka det snabbt med  plattång/locktång. Eftersom jag har svart klänning så ville jag ha lite färg på smyckena så det inte skulle bli så dystert. Mitt halsband (sista bilden) är turkost med en orange sten och ett av armbanden har färggranna stenar.

Jag tänkte dra ett långt inlägg nu eftersom jag troligtvis inte bloggar på några dagar, hinner kanske imorgon med ett inlägg. Kanske blir det nåt inlägg om jag hittar någon dator där men ni hör av mej åtminstone nästa vecka. Nu till bilderna här nedan, fotade dem idag, har inte redigerat dem bara gjort de 3 sista bilderna svartvita, btw gillar jag den 1a svartvita bilden mycket, den har en speciell känsla. Jag hoppas ni gillar dem!
 












Om det är något ni undrar över/vill fråga något eller annars bara kommentera något roligt till mej så skulle det vara guld värd att få läsa underbara kommentarer då jag kommer hem igen ♥
emppu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0