So close, no matter how far

Denna dag har både varit bra och dålig. Det skulle vara bäst för mej att inte blogga något ikväll eftersom jag känner mej lite ledsen men jag hoppas allt ordnar sig iallafall. Idag skrev jag religionsprov som jag håller tummarna att jag får godkänt i. På morgonsamlingen pratade jag lite om resan till ÅA och på engelska hann jag skriva klart min essäuppgift. Efter skolan for jag o jojjo till stan en sväng o sedan kom jag på att jag hade glömt något o jaah.. sen resten vill jag inte skriva om. Det enda positiva är att jag fick veta att jag ska jobba denna helg, imorgon kl. 8-16 o på söndag kl. 6.30-14.30 (cash!) Kommer troligtvis inte hinna blogga något imorn eftersom jag också har program imorgon kväll! Ljusare tider imorgon!
//emppu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0