Smink

Tänkte visa er vad jag använder för smink till vardags:

Loréals true match foundation, tycker den e jätterbra! Smälter in i huden o ger ett naturlig look, täcker bra. Jag använder den ljusaste nyansen.
Sedan så täcker jag finnar, de mörka under ögonen med lumenes concealer.
Använder MaxFactors false lash effect mascara på fransarna, den ger både volym o längd. Böjer såklart fransarna med en ögonfransböjare först, det ger ett piggare uttryck.
Sedan så använder jag lumens mineralpuder, också av den ljusaste nyansen eftersom jag har så ljus hud.
På läpparna brukar jag lägga ett färgat läppbalsam eller ett läppglans från h&m. Läppglanset har en jättefin färg.

Mer än såhär brukar de inte bli till vardags!
Hoppas de gav inspiration.

//emppu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0