I can't belive it

hejsan, har varit hemma nu en stund redan. Jag var o kollade på mina träningar o så har jag försökt ringa till gloria nu typ 10 ggr o ingen svarar o snart får jag nå fel i huvvet, för om emppu o jag inte får dedär biljetterna till new moon så då... nej uff, då dör jag !
Nu ska jag se på mentalist o hoppa i duschen o sedan riva all tejp från min vrist o tejpa på nytt, de värker så in i h*lvete (jag sträckte mina ledband i vristen riktigt ordentligt för 2 veckor sedan) !





/ jojjo

Kommentarer
Postat av: Emma

jaa, då du har upp sidan med ex. tröjan då, så håller du in fn-knappen[på nedersta raden, nästlängst till vänster] + insert prt sc[översta raden, nästlängst till höger]. Sen kan du ta paint, klistra in-markera/beskär-kopiera. fråg om int du fattar ;D

2009-11-20 @ 15:21:29
URL: http://xmma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0