let's go!

hejsi svejsi, vakna för en stund sedan, skönt att sova ut, har just lackat mina naglar mörkblåa o snart ska jag börja städa mitt rum då vi har släktkalas idag. Jag fyller först 30.11 men min lillebror fyllde här i veckan o vi fyller ju ganska nära varandra så de är passligt nu för alla veckoslut ända tills julen är de helt fullt upp !
Har ingen aning va jag ska ha på mej, ska till stan imorgon o söka skor, jag har hittat ett par skitfina från vagabond men då va de ju de att de kostar 120 euro så jag får nog gnälla på mamma en stund.
Jag fick ju en kommentar för en stund sedan om jag skulle kunna laga in bilder fån min resa från enland, de kommer nog men har lite bråttom nu, men bilderna dycker nog upp snart !


bild från england.

/ jojjjo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0