NEW IN !

hejsi svejsi, jag lovade att sätta upp bilder på de vad jag ha shoppa denhär veckan hittills.
Då säjjer jag hittills, för att emppu o jag ska göra en superduperrolig grej på lördag.
Jag har ett par saker från stan ännu som jag skulle vilja ha, en superfin väska från H&M i läder och fina silverkjedjor, ett jättefint armband från lindex +  sammetsleggings (javet att jag har sagt att jag verkligen inte gillar sammet men nu kan jag bara inte låta bli att köpa ett par svarta sammetsleggings, verkligen supernsygga!), en jättefin ring från Gina + ett par svarta jeggings + en skjorta , ett halsband från glitter.






















1. jeggings - H&M
2. china glaze - jag kan bara säja en sak om nagellacket, ILOVEIT! alltså de funkar så att då du lagar ett lager så syns de lite grann men de torkar sjukt snabbt så du hinner inte ens säja prupp o sedan så ska man nog laga två lager till att man får dendär fina färgen o jag lovar de håller länge o torkar sjukt snabbt !
3.maxfactor - glide and define, jättebra touch eyeliner som inte går bort efter nån minut eller så utan de håller jättelänge o fin svart färg.
4.phc - leave in conditioner, superbra att använda efter du tvättat håret så är åtminståne mitt hår helt hemskt så då jag sprayar lite av denhär mirakelsprayen så poff! gone allt blir perfect, jättebra verkligen o inte alls så dyr.
5.lösnaglar - depend. Jag brukar verkligen inte använda lösnaglar men nu kunde jag bara inte låta bli ! (haha)
6,7.nitclutch - gina tricot (låg i gina paketet) love it !
8.nitväst - gina tricot (låg i paketet också), perfekt till tajta jeans och en långärmad o heels.
9.MYLOVE ! - vagabond skor oh va ska jag säja? Jag bara älskar dem, lite för dyra nog men ilove them !

Nu ska jag läsa på kemi prov som vi har imorgon, usch !

/ jojjo

Kommentarer
Postat av: h

SNYGGASKOR! ;) <3

2009-11-18 @ 18:35:48
URL: http://heiditjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0