tips tips tips !

hejsan svejsan, jag fick en komentar för nån dag sedan att vilken mascara jag använder så nu tänkte jag att, jag har ändå inget att göra så varför inte plocka ihop en massa nagellack, smink, hud och hårprodukter !
jag använder Maxfactors False Lash Effect Mascara.








1.essie, jo lite dyarare än vanliga nagellack men håller skitlänge ! Chanel oj oj var ska man börja, själv har jag inte chanel nagellack för de är ganska så dyrt för att vara en lite flaska nagellack, well anyway, hålls sjuktbra o jättefina färger (hade dedär gröna nagellacket till en konståkningstävling en gång o de höll i en vecka!) China glaze de e också jättebra o hålls sjuktbra !

2.Dior eyeliner tusch, en hemlighet här bara: jag e urdålig på att laga kajal, de blir bara klottigt o fult men eyeliner tusch e busenkelt o supersnyggt! Jag använder de nog bara ibland. Jo Dior, visst de e lite dyrt men Isadora har en minst lika bra som Diors!

3.False lash effect, uj de är helt klart min favoritmascara! love it, men om man lagar typ 
3 lager så nej då blir de nog inte så snyggt utan då kommer de nog bara klumpar, men de positiva då att man får jättelånga fransar och täta, superbra! Dior eyeshadows jättefina färger o håller jättebra! Dior kiss, uh de är min absoluta favorit, love it, kladdar inte, glansigt o hålls hur länge som helst !

4.True match, well var ska man börja, superbra, täcker jättebra, den håller bra, ja, de var väl allt, dessutom så anväder jag en foundationpensel för att en svamp suger åt sej helt sjukt mycket med foundation och man får mycket jämnare resultat med en pensel! YSL solpuder, fin färg inte för fjortis-ishh haha ! Isadoras foundation, jag har testat den förut o jag kan helt enkelt inte göra annat än rekomendera den ! täcker superbra o ser inte ut som om du skulle ha målat brun färg i ansiktet ! Maxfactor creme puff, perfect finish, tar bort glansen men doftar en aning starkt så om du har de svårt med starka dofter så rekomenderas inte, men om du har no problems så rekommenderas !

5.aussi, världensbästa hårprodukter ! 3 minute miracle, tro eller ej ,men de funkar, I promise ! Mjukt utan flyg o känns som himmlen haha ! miracle moist, superbra du bara shamponerar ditt hår o så vola´, du har supermjukt hår ! jag måste bara säja att tressemme har superbra produkter också ! Babyliss i curl, den funkar som en perfekt locktång och som en platttång som verkligen funkar (sätter upp bilder tomorrow!)o blir varm på 10 sekunder !

6.clinique take the day of, superbra ! Tar bort ditt smink bara på nån sekund ! Har användt den nu i många år ! REKOMENDERAS! ghd plattång urbra, varm på bara nån sekund o man kan locka med den också urbra !
clinique moisture surge, världsbästa hudkräm ! Har du torr / orän  / blandhy, den funkar med allt o suger in sej i huden på noll tid !


/ jojjo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0