zumm !

hejsi svejsi, sorrey verkligen för att jag inte uppdaterat igår o inte idag heller usch då va dålig jag är men jag har haft en massa annat som jag har måsta fixat o så, men de har väl inte hänt så mycket speciellt. Imorgon så blir de rax med tjejerna, haha mera om de sedan. Nu ska jag plocka ihop lite snygga grejjer så de kommer soon.  Ja o så skulle jag kolla nån dag sedan om man kan beställa knokk klockor till finland (de e ju så s*tans snygga!) o såklart stod det : leverans sker bara i inom sverige o jag skicka då ett meil till knokk om de skulle vara möjligt att beställa till finland o nu hade han svara men jag fattade inte ett skit så jag skicka ett nytt meil till han. Alltså han skrev bara någo där i början o sedan KÖR HÅRT :) , haha !
latero!



/ jojjo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0