friday pictures

hejsan svejsan, igår var de kalas hos becca hade jättekul! såg på film o åt jättegod cheescake men min mage tål inte cheescake så de e ju synd men men, bilder från i fredags som jag lovade kommer idag för jag orkade inte laga in dem igår vid 12 tiden so, ENJOY !




becca och emppu, okej jag orkar inte skriva namnen på alla bilder utan nu vet ni att becca är den blonda emppu är den blondetta och jag (jojj, inte för att de finns nå bilder på mej men anyway ) är den brunetta <:

 









 beccas skrattanfall, haha såhär ser de ut då hon har RIKTIGT kul. 
















nu ska jag hoppa i duschen, hejhopp !

 jojjo



Kommentarer
Postat av: Becca

men fy FAN! :)

2009-10-08 @ 17:40:04
Postat av: Becca igen

25 bilder på mig i ett inlägg e väl ändå en överdrift????

2009-10-08 @ 17:41:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0