NEW IN !

hejsi svejsi, var till stan efter skolan idag för att köpa vampyrtänder och en svart t-shirt som jag ska riva sönder, haha nu undrar ni nog vaför jag köper vampyrtänder men jag o mitt lag skall på ett läger till kuortane (träningcenter kan man säjja men allt typ) o vi missar halloween just den lördagen så vi ska ha en halloweenfest där, kul javisst. Jag hittade en sjuktsnygg stickad långärmad med markerade axlar som jag har sökt länge !



dålig bild men jag ville inte använda blixt eftersom färgerna blir fel, så den blev nu lite dålig men jag lovar den e dundersnygg !

/ jojjo


Kommentarer
Postat av: Johanna

ni e där på samma gång som oss, fö vi ska dit me vårt cheer lag från lö-sön alltså till kuortane :D

najs blogg :)!

2009-10-26 @ 19:22:48
URL: http://joohannas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0