Huh!

Hejsan, äntligen hemma efter en lång dag!
Först var jag på min 3:e prao dag, vi var inte i kosmetolog salongen eftersom hon undervisar på onsdagar blivande stylister på Novia. Vi lärde oss om huden o eleverna gjorde första gången en ansiktsbehandling på varandra.
Det kom också personer som intervjuade Elise (hon som jag praktiserar hos) de kom från Turkiet. Intressanta frågor ställde de iaf. De ska besöka hennes salong nu på fredag tror jag.
Fick mest sitta o se på under dagen, men jag tror nog jag lärde mej något nytt! :)
Kl. 16 kom jag hem o bytte kläder o körde till mitt så kallade "jobb". Efter det for jag o tankade min skooter :)

Har lite jag måste göra här hemma o ringa typ mamma o jojjo, äta någonting (?)

//emppu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0