Jag klarade det!!

Åh, jag är verkligen stolt över mej själv just nu och väldigt lättad. Jag ska berätta varför.
Idag hade vi gymnastik de 2 sista lektionerna o vi hade konditionstest. Så man bytte bara snabbt om och sedan skulle man gå/springa 10 km. Jag kan inte säja att det var lätt som en plätt men de gick mycket bättre än vad det skulle ha gått förra året, de känner jag på mej.
Det finns också en annan tvist: Man ska komma tillbaka till skolan före kl. 14.55 (då slutar vi våra skoldagar) för då får man typ 10 i kondition tror jag.
Och det klarade jag med god marginal :)

Nu har jag just kommit hem så ska ta och äta mat o kolla på mtv nu!

kram
emppu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0