Gold

Hejsan! Förlåt att jag inte hunnit blogga tidigare. I skolan var första lektionen lästimme, men då arbetade jag&sara på vårt samhällsprojekt, effektivt! Senare på dagen då jag kollade ut genom fönstret snöade de! Snö! Alltså de gillar jag inte alls. De snöade fortfarande då jag skulle köra hem så jag blev genomblöt i röven... Sedan hann jag bara äta en smörgås o så skjutsade mamma mej till kosmetologen. Ansiktet känns mycket bättre nu, inte lika torrt som förut. Sedan så for jag o pappa till butiken, så nu ska jag smaka på Magnums nya Magnum Gold glass!


En superrolig grej har hänt till mej&jojjo! Men jag låter jojjo berätta mer om de senare!
//emppu

Kommentarer
Postat av: Ida

Nu har jag en tävling i min blogg där DU har chansen att vinna en jättesnygg ring!



Jag har även en hel del ringar till försäljning så titta gärna in : )

2010-04-27 @ 18:41:48
URL: http://imfaccessories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0