I got one new message












japps så dehär hittade jag på stan igår, väska ''ryggsäck'' från ginatricot för ynka 4.90 jag bara let's buy it, de var skrattretande pris men inget problem med det, den är ju ursnygg o billig, jeans jacka från ginatricot funderar att lämna tillbaka den o söka en ''vanlig'' jeans jacka nja inte vet jag, får se hur de blir, tröjan med de underbara detaljerna på axlarna uh snyggt, de är en tält tröja nej men den e oversize o hur snygg som helst från H&M.
Jag kom hem från träningarna för en stund sedan, alltså jag har så mycket slemm i halsen så jag kan inte andas ibland, jävla jobbigt !
Nu ska jag laga en kyckling sallad (+en latte omg jag älskar latte!) Älskar då kycklingbitarna nästan brinner i munnen hur gott som helst, later!

/jojjo

Kommentarer
Postat av: Matilda .

hej jätte fin blogg ! Skulle vara jätte snällt om du gick in och röstade på vilka skor som är finast på min blogg !

Puss .

2010-04-10 @ 16:15:48
URL: http://hejmatildas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0