White now

Hejsan alla sköna människor!
Idag var jag riktigt pigg o cyklade till skolan, märks att våren äntligen börjar komma. På finska ska man börja ha föredrag o jag valde igår vad jag vill ha föredraget om - Marilyn Monroe. Kommer bli väldigt stressigt o troligtvis får jag de inte klart till fredan, men nästa vecka måste de vara klart, pust. Var korridorsdejour så jag missade de 2 sista lektionerna o slapp hem lite tidigare. For till biblioteket o lånade böcker inför mitt projekt. Hemma åt jag en macka o sedan for jag o mamma till butiken o jag köpte lite vad jag behövde bland annat, ny foundation.

Har aldrig blekt mina tänder, eftersom jag har fina tänder tack vare tandställingen jag använder på natten (nu bara varannan natt) men tänkte testa Pepsodent white now o se om den funkar!


google

//emppu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0