Let go and fly

Jag har haft en en lång dag bakom mej och sedan när jag skulle börja göra läxorna så somnade jag sittande, vaknade med ett ryck och bestämde mej att vila i 15 minuter. Sedan var de bara att ta itu med läxorna.

Jag funderade vad jag skulle skriva om så dehär inlägget inte skulle bli som alla andra min "godnatt" inlägg. Så nu kommer det något helt oväntat. Alltså, eftersom jag dricker ganska lite vätska så behöver jag inte gå på wc så ofta. Till exempel i lågstadiet gick jag under 6 år ca. 3 gånger på wc?! Så ja, jag kan hålla mej länge om jag verkligen behöver, som idag, det var därför jag kom på detta. Självklart går jag inte och håller mej 24 timmar, det är ju inte mänskligt men man behöver väl inte rusa på toaletten en gång i timmen? Hahah, nej, det här blev inte till något bra. Men men bloggar är ju till för att man ska få blogga om vad man vill :)


google

Godnatt!
emppu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0