Put your flat feet on the ground

Hej! Jag har inte hunnit blogga förrens nu!
På morgonen hade jag bildkonst. Vi målade landskap med akvarellfärger och jag blev faktiskt klar på lektionen, skönt. Nu behöver jag inte oroa mej över att vara tvungen och göra de hemma eller något annat, usch! Sedan så blev de klassamling och så övade kören och luciatåget en stund. Vi hade ingen lärare på engelska så jag och Sarah gjorde uppgifter första halvan men sedan efter maten satt vi i datasalen och spelade en massa spel. Nördigt värre, haha :) Sista lektionen var hälsokunskap sedan gick jag snabbt till musikinstitutet på baslektion.
Jag kom hem bytte om och for till gymmet. Nu ska jag äta 2 smörgåsar och kolla på någon serie.
Ni vet väl vad som kommer ikväll?

//emppu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0